Booking

Der er mulighed for at booke Trivselcentret til div. arrangementer

Konferencer

Bryllupper

Konfirmationer

Workshops

Retreats

Teambuilding

Bestyrelsesmøder/månedsmøder og årsmøder i foreninger

Skriv en mail på trivselscentret.dk@gmail.dk for forespørgsel og booking.

ps. Vi fraskriver os alt ansvar for hvor vidt corona restriktionerne overholdes til de enkelte arrangementer – hvorfor evt. bøder vil tilskrives den enkelte afholder af arrangementet.

Din bookningtid er inkl. klargøring af dit event samt efterfølgende rengøring – vi anbefaler derfor at du booker en ekstra halv time på hver side af dit event.

Det er kun muligt at leje salen i hele timer.

Hvis du vælger at være en mere fast del af centrets behandlergruppe får du 50 % rabat på afholdelse af events


2 timer – kr. 600
3 timer – kr. 900
4 timer – kr. 1150
5 timer – kr. 1400
6 timer – kr. 1600
7 timer – kr. 1800
8 timer – kr. 1950
9 timer – kr. 2100
10 timer – kr. 2250

50%  rabat
2 timer – kr. 300
3 timer – kr. 450
4 timer – kr. 575
5 timer – kr. 700
6 timer – kr. 800
7 timer – kr. 900
8 timer – kr. 975
9 timer – kr. 1050
10 timer – kr. 1125

Alle priser er inkl. moms
(Revideret 15. Apr 2021)

Vilkår for leje af sal

Du skal være hjertelig velkommen til at bruge vores sal til dit event.
Kontakt os først inden du betaler, så vi kan tjekke om den ønskede dato er ledig. Send en mail til trivselscentret

Rabat til medlemmer = rabat på lejen
Du har mulighed for at få 50 % rabat på leje af salen, hvis du er medlem af centret.

Betaling
Når dato og tidspunkt for arrangementet er blevet clearet, modtager du en faktura fra os. Beløbet dækker lokaleleje, samt arbejdstid ifbm. booking og opsætning. Fakturaen skal betales inden bookingen er fuldgyldig. Og overføres til konto og regnr. – Reg.: 0871 Kontonr.: 4160011241

Indtil da forbeholder vi os retten til at leje til anden side. Fortæl os gerne på trivselscentret@gmail.com når betalingen er gennemført. Beløbet er ikke refunderbart. Det er altså ikke muligt at annullere sin booking.

Aflysning
Der kan selvfølgelig være en årsag til, at du ikke har mulighed for at afholde dit arrangement – f.eks. pga. sygdom. Det er dog ikke muligt at få din betaling refunderet efter at dit arrangement er blevet offentliggjort. Dette gælder også i tilfælde af, at dit arrangement ikke har modtaget nok tilmeldinger til at kunne gennemføres.

Så du har betalingspligt fra det øjeblik, du har bekræftet en booking. Et booket event i kalenderen optager jo pladsen for andre events og der lægges energi og tid i opsætningen og publiceringen af dit arrangement, og din lejebetaling dækker det arbejde.

Skal man være medlem af Trivselscentret for at booke ?
NEJ ikke nødvendigvis

Som medlem i Trivselscentret er der gode fordele:

  • Vi sørger for opsætning af dit event på vores hjemmeside og Facebook side.
  • Du når ud til vores netværk.
  • Som medlem kan du redigere i dit event på vores hjemmeside, samt få adgang til listen med de deltagere, som har tilmeldt sig via hjemmesiden.
  • Du kan få en hjælpende hånd af én af vores søde frivillige til dit event – f.eks. til opsætning af stole /borde, anretning af kaffe-/te bord eller hjælp til nøgleboks.
  • Du kan deltage i sociale arrangementer og fællesspisning.

Rengøring efter dit event

Det er vigtigt at du sørger for, at der rent og pænt, når du har brugt stedet så salen er klar til dem, der skal bruge salen efter dig.

Dette indebærer:
– Grundig støvsugning af sal
– Rydde op/rengøring af køkken og toiletter
– Luftes ud

Der vil blive pålagt et rengørings gebyr på 250kr hvis ikke rengøringen er i orden – da det er os, som så må ligge tid og kræfter i det.

Du bliver medlem ved at besøge klikke på fanebladet “Bliv medlem” i menuen.